Lider Kuruluş 
Kisan, müşterilerine karşı sorumluluklarının bilincinde bir şirket olarak, kaliteli hizmetiyle sektöründe lider kuruluş olmayı ilke olarak benimsemiştir.
 
Müşteri Memnuniyeti 
Kisan, müşterilerine karşı sorumluluklarının bilincinde bir şirket olarak, kaliteli hizmetiyle sektöründe lider kuruluş olmayı ilke olarak benimsemiştir.
 
Sıfır Arıza  
Tüm çalışanlarımızla Sıfır Arıza Sıfır Kaza anlayışını esas alarak, müşterilerimize sorumluluklarımızı eksiksiz yerine getirmektir.
 
Beklentilerinizin Ötesinde
Müşterilerimizin talep ve şikâyetlerle ilgili beklentilerini en iyi kalitede ve en kısa sürede karşılamak ve beklentilerin ötesine geçmektir.
 
Öğrenen Organizasyon 
Öğrenen organizasyon anlayışıyla ar-ge faaliyetleri ve eğitime önem vererek bilgi düzeyimizi daima geliştirmek ve Şirket içi bilgi akışı ve koordinasyonu etkin bir şekilde sağlamaktır.